Chem-Dry meest gestelde vragen.

ChemDry Klantenservice

Een antwoord op de meest gestelde vragen

ChemDry staat voor service en kwaliteit

ChemDry staan voor service en kwaliteit. Wij willen graag dat u als klant helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Dit doen wij o.a. door duidelijke afspraken vooraf te maken. De medewerker zal zijn uiterste best doen voor een schoon & fris resultaat. Hij zal de werkzaamheden uitvoeren volgens de ChemDry formule. Een perfect systeem, veilig en met de beste producten. Wat u allemaal kunt en mag verwachten hebben wij in onderstaande FAQ proberen te beantwoorden. Ook wat wij van u als klant verwachten. Wij geven een duidelijke garantie op onze werkzaamheden. Dat wil zeggen dat hetgeen wij reinigen schoon & fris zal worden. Echter zijn wij ook reëel en weten we dat sommige vlekken gewoon niet meer te verwijderen zijn. Dit kan verschillende redenen hebben. Wij proberen dit zoveel mogelijk van tevoren duidelijk aan te geven. Staat het antwoord op u vraag hier niet bij. Neemt u dan even contact op met onze klantenservice.

Onze beloften:

Vriendelijke en vakbekwame medewerkers

Beste reinigingsmethode met ChemDry

Reiniging is veilig voor mens en dier

Producten zijn Groen Gecertificeerd

Beste service en 100% garantie

Meest gestelde vragen (FAQ)

Karpetreiniging

Hoe lang ben ik mijn vloerkleed kwijt?

Gemiddeld duurt een vloerkleed reiniging één week. Tussen het ophalen en terugbezorgen. Wanneer wij speciale behandelingen moeten doen zoals het verwijderen van urinegeur dan duurt het ongeveer twee weken.

Rollen jullie het vloerkleed voor mij op?

Ja indien u dit wenst rollen wij het vloerkleed voor u op. Wel verwachten wij dat de er geen meubels op staan.

Leggen jullie het vloerkleed op de plaats bij terug bezorgen?

Standaard komen wij het vloerkleed alleen terugbezorgen en leggen het voor u in de woonkamer of gang. Wilt u dat wij helpen bij het terug leggen op de juiste plaats neem dan even contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik betalen?

Wanneer wij het vloerkleed retour bezorgen dient u de afgesproken prijs te betalen. Dat kan contant of door te pinnen.

Ik heb het vloerkleed zelf gereinigd. Is dat een probleem?

In principe niet. Echter soms gebruikt men verkeerde schoonmaakproducten die het vloerkleed beschadigen. Zo zijn veel producten uit de winkel niet geschikt voor wol.

Worden vervelende geurtjes standaard verwijderd wanneer wij het vloerkleed laten reinigen?

Nee, niet alle vervelende geurtjes worden bij een standaard reiniging verwijderd. Voorbeelden hiervan zijn urine en braaksel geuren van huisdieren. Vraag onze klantenservice specifiek als u denkt dat er sprake is van vervelende geurtjes.

Geven jullie garantie op het verwijderen van alle vlekken?

Nee, helaas is dat niet mogelijk. Sommige vlekken zoals thee, koffie, braaksel of urine kunnen het vloerkleed blijvend verkleuren.

Blijven de kleuren hetzelfde als jullie mijn vloerkleed reinigen?

Ja, onze methode is veilig en veroorzaakt geen verkleuringen. Wij testen wel vantevoren of het vloerkleed kleurecht is.

Kan het vloerkleed krimpen door het reinigen?

Nee, het vloerkleed zal niet krimpen met onze Chem-Dry methode.

Zijn er algemene voorwaarden van toepassing?

Ja. Chem-Dry Tapiclean BV heeft algemene levering,- en betalingsvoorwaarden. Naar deze voorwaarden wordt verwezen wanneer u een offerte ontvangt. De voorwaarden worden dan als extra bijlage mee verzonden. Ook wanneer u opdracht geeft worden deze nogmaals mee verzonden. U kunt de algemene voorwaarden ook op onze website vinden.

Meubelreiniging

Worden de stoffen meubels bij mij thuis gereinigd?

Ja, in de meeste gevallen zullen wij de meubels gewoon bij u thuis schoonmaken.

Moet ik bang zijn dat mijn vloer nat of beschadigd raakt?

Nee, dat hoeft u niet. Wij zullen een werkplek maken waar wij de stoffen meubels schoonmaken. De vloer zullen wij afdekken met een dik plastic.

Moet ik andere meubels verplaatsen of het vloerkleed weghalen?

Ja, het is makkelijker werken voor de medewerker wanneer kleine zaken rondom het bankstel weggehaald zijn. Dan kan hij ook niet per ongeluk iets omstoten.

Ik laat mijn hoekbank schoonmaken. Moet ik de verschillende elementen los maken?

Ja, wij raden u aan dat te doen. Dan kunnen we ook het gedeelte tussen de elementen schoonmaken. Tevens kunnen we dan element voor element schoonmaken.

Hoe lang is de droogtijd wanneer mijn stoffen meubels worden schoongemaakt?

De droogtijd is gemiddeld tussen de 12 en 24 uur. Dit hangt gedeeltelijk af van het jaargetijde, vochtigheidsgraad en/of de verwarming aan zal staan.

Komen er schadelijke dampen of stoffen vrij?

Nee, absoluut niet. De basis reiniging en vlekken behandeling is met veilige milieuvriendelijke producten. Veilig voor mens en dier.

Hoe moet ik betalen?

U dient de kosten volgens de orderbevestiging te voldoen aan de medewerker direct na de reiniging. Het liefst via pinbetaling.

Garanderen jullie dat alle vlekken verwijderd zullen worden?

Nee, helaas kunnen we dat niet beloven. Bepaalde vlekken zijn gewoon niet meer te verwijderen. Dat kan verschillende redenen hebben. Wij streven ernaar van tevoren u duidelijk aan te geven wat u mag verwachten.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met de reiniging?

Wij raden u aan altijd te wachten totdat de stoffering volledig droog is voordat u ons laat weten als er iets niet goed is. Mocht u dan van mening zijn dat het niet goed gereinigd is, stuurt u dan even een mailtje naar de klantenservice met een duidelijke omschrijving wat u niet goed vindt. Eventueel kunt u een foto meesturen.