Chem-Dry Kwaliteit en Service
arrow_drop_up arrow_drop_down

Chem-Dry Tapiclean

Missie, kwaliteit en service

Onze missie:

"Wij verrassen onze klanten met de schoonste en snelst drogende tapijten en stoffering. Al onze diensten en producten worden vakkundig toegepast met een zacht en mooi schoon resultaat. Onze dienstverlening zal door betrouwbare, vriendelijke en vakkundige professionals worden geleverd”

Chem-Dry Kwaliteitssysteem

Kwaliteit en Service dat vinden wij van Chem-Dry Tapiclean heel belangrijk. Onze visie is dat wij de beste kwaliteit willen leveren tegen een redelijke prijs. Kwaliteit in zowel het reinigen zelf, maar ook in de service naar onze klanten. Chem-Dry kijkt dus niet alleen naar het behaalde reinigingsresultaat, maar ook naar uw tevredenheid. U als klant bent immers de beste maatstaf om te bepalen of onze dienstverlening goed is geweest.

Chem-Dry staat voor kwaliteit en service

Als landelijke organisatie hecht Chem-Dry ook veel waarde aan kwaliteit in bedrijfsvoering. Wij zijn gericht op het leveren van een continu hoge kwaliteit en grote klanttevredenheid, in zowel de uitvoering als de nazorg. Als organisatie zijn wij continu op zoek naar mogelijkheden om te verbeteren. Dit alles is vastgelegd in ons kwaliteitsmanagementsysteem.

Garantie

Chem-Dry Tapiclean belooft u op een vakkundige manier, met professionele machines en producten u tapijt, meubels of vloer te reinigen.

Bijna alle soorten stoffen, vloeren en tapijten kunnen wij goed reinigen met een schoon resultaat.

Een schoon resultaat is niet altijd ook optisch een mooi resultaat. Materialen kunnen verkleurd zijn door de zon, ook kunnen er beschadigingen zijn die wij niet meer kunnen verhelpen. Ook door slijtage kan het materiaal er optisch minder uitzien als toen het nieuw was.

Wij kunnen geen garantie geven op vlekken die u zelf al gereinigd heeft met verkeerde schoonmaakmiddelen. Of materialen die foutief gereinigd zijn met bijvoorbeeld een stoomreiniger.

Heeft u een klacht?

Wanneer u een klacht heeft of vindt dat iets anders had gemoeten dan vragen wij u dit aan ons te mailen. Geeft u a.u.b. een z'n gespecificeerde omschrijving van u klacht. Eventueel kunt u direct een foto toevoegen.

Na ontvangst van u klacht zal onze adviseur met u contact opnemen. In de meeste gevallen wordt er dan direct een afspraak met u ingepland.

Klik hier als u een klacht heeft.

Tevredenheidsonderzoek

Onder onze klanten zullen wij dan ook steekproefsgewijs controleren of de werkzaamheden volgens onze kwaliteit en service eisen zijn uitgevoerd. Dit doen wij deels telefonisch en via de mail. Mocht u als klant opmerkingen of tips voor ons hebben dan zijn die altijd welkom. Zo kunnen wij ons blijven verbeteren. De tevredenheid van onze klanten meten wij o.a. door het platform van klantenvertellen.nl. Maar ook op onze Facebook pagina of in Google.

Zonder de input van u als klant kunnen wij ons niet verbeteren. Dus laat ons alstublieft weten als het beter kan!

Niet tevreden laat het ons onmiddellijk weten! 

Bent u tevreden vertel het verder!

Wij gebruiken cookies.